Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine
Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine (APF) je specijalizirana organizacija Federacije Bosne i Hercegovine koja obavlja stručne, savjetodavne, promotivne, edukativne i druge poslove u vezi sa privatizacijom.

U okviru svoje nadležnosti, APF inicira i sudjeluje u pripremi i donošenju zakona i drugih propisa iz oblasti privatizacije, surađuje sa resornim ministarstvima, kantonalnim agencijama za privatizaciju kojih u FBiH ima deset. Osnovni zadatak APF je da provodi postupak privatizacije preduzeća iz svoje nadležnosti.

Statut Agencije za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine možete preuzeti ovdje:

 

 

Statut Agencije za privatizaciju u FBiH

 

 Izmjene statuta, Službene novine41/18

 

 Izmjene statuta, Službene novine35/18

 

 Izmjene statuta, Službene novine71/20

 

 

Kontakt:

Agencija za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine

Adresa: Mustajbega Fadilpašića 1

71000 Sarajevo

Telefon: +387 33 586-231

E-mail: info@apf.gov.ba


Telefon za informacije o JRG:

+387 33 586 247


ID 4200440470002

Agencija nije PDV obveznik

Širokom obimu poslovanja, prilagođena je i organizacijska šema Agencije za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine :
 

Upravni odbor :

- Zdenko Propadalo, predsjednik (u ostavci)
- Edwin Mehinagić, zamjenik predsjednika
- Sanela Dumanjić, član
- Zinka Grbo, član
- Dragan Brković, član

Nadzorni odbor:

Nije imenovan od strane Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine.


Direktor: 

Rješenjem Vlade Federacije Bosne i Hercegovine o razrješenju direktora Agencije za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine V.broj:819/2020 od 18.06.2020. godine, poslove direktora obavlja Drago Vrbić, zamjenik direktora.

Zamjenik direktora:

Drago Vrbić

Savjetnik direktora:

Zinaida Krvavac


Pomoćnici direktora:

Senad Rahimić, pomoćnik direktora za privatizaciju, pasivni podbilans i pravne poslove

Alma Hadžić, pomoćnik direktora za finansijske, informatičke i opće poslove  



POSLOVI OSNOVNIH ORGANIZACIONIH JEDINICA 


Sektor za privatizaciju, pasivni podbilans i pravne poslove 

- organizuje poslove sektora

- pruža pomoć direktoru i zamjeniku direktora u izvršavanju  zadataka iz nadležnosti sektora,

- u nadležnosti sektora prati i nadzire provođenje zakona i drugih propisa iz nadležnosti Agencije i  drugu regulativu vezanu za rad sektora; 

- prati primjenu zakona i drugih propisa i akata iz nadležnosti sektora;

- inicira i učestvuje u pripremi za donošenje, izmjena i/ili dopuna zakona i drugih propisa iz oblasti privatizacije i pasivnog podbilansa;

- izrađuje i priprema za usvajanje programe privatizacije i početne bilanse stanja preduzeća iz nadležnosti Agencije;

- priprema, objavljuje i provodi postupak prodaje imovine iz pasivnog podbilansa; 

- priprema i objavljuje prodaju preduzeća sa spornim pravima, obavezama i kapitalom iz nadležnosti Agencije;                                                                       

- obavještava nadležno ministarstvo i Registar nadležnog suda, a ako je predmet kupoprodaje bilo dioničko društvo i Komisiju za vrijednosne papire i Registar vrijednosnih papira o raskidu kupoprodajnog ugovora;

- priprema, objavljuje i provodi propisane procedure i aktivnosti kod prodaje državnog kapitala putem berze;

- u saradnji sa preduzećima, vrši prodaju predmeta i udjela i imovine preduzeća koja su u nadležnosti Agencije, po uslovima male privatizacije;

- sarađuje sa predstavnicima domaćih i međunarodnih institucija u oblikovanju startegije privatizacije sektora infrastrukture (javna i komunalna preduzeća);

- predlaže angažovanje ovlaštene revizorske kuće za izradu revizije sporne strukture kapitala/imovine preduzeća;

- daje ocjenu i mišljenje na nalaz ovlaštene revizorske kuće o izvršenoj reviziji; 

- obavlja poslove u vezi sa pasivnim podbilansom preduzeća iz nadležnosti Agencije;

- vodi i ažurira Centralni registar stvari, prava i obaveza iz pasivnog  podbilansa;  

- sarađuje sa svim javnim ustanovama, organima uprave, sudovima i  drugim institucijama u vezi sa stvarima, pravima i obavezama iz pasivnog podbilansa;

- istražuje i evidentira stvari i prava preduzeća koja nisu iskazana  u početnim    bilansima (aktivnom i pasivnom) i preduzima aktivnosti na sticanju prava nad   stvarima i pravima iz pasivnog podbilansa koji jesu i/ili nisu iskazani u početnim bilansima;

- inicira pokretanje postupka protiv lica koja su bespravno uzurpirala stvari i      prava i podnošenje prijava protiv lica koja nisu u početnim bilansima iskazali stvari i prava u skladu sa zakonom;

- vrši pripremu i prodaju stvari i  prava iz pasivnog podbilansa;

- prati i nadzire provođenje zakona i drugih propisa iz nadležnosti Agencije  i drugu regulativu vezanu za rad Agencije za privatizaciju u Federaciji BiH; 

privatizacije, kao i drugih akata iz nadležnosti Agencije;

- izrađuje  ugovore, pravilnike, odluke i druga zakonska i podzakonska akta iz nadležnosti Agencije;

- na osnovu punomoći direktora obavlja poslove zastupanja Agencije u upravnim i sudskim postupcima;

- prati rokove, uslove izvršenja ugovornih obaveza iz kupoprodajnih ugovora i koordinira aktivnost  komisija za kontrolu izvršenja obaveza iz kupoprodajnih ugovora;

- organizira i obavlja  poslove iz oblasti radnih odnosa; 

- obavještava nadležne institucije (organe) o zaključenom kupoprodajnom ugovoru u skladu sa Pravilnikom o obavljanju kontrole;

- provodi  postupke javnih nabavki roba i usluga za potrebe Agencije; 

- daje pravna mišljenja i upute drugim osnovnim organizacionim jedinicama: 

- daje pravna mišljenja i upute u vezi sa pojedinačnim pravnim aspektima konkretnih programa privatizacije, početnih bilansa stanja i ugovora vezanih za kupoprodaju državnog kapitala i imovine te drugih procesa koji rezultiraju promjenom vlasničke strukture privrednih društava u skladu sa nadležnošću Agencije; 

- pruža pravnu pomoć svim  sektorima Agencije.  


Sektor za finansijske, informatičke  i opće poslove

- organizuje poslove iz nadležnosti sektora

- pruža pomoć direktoru i zamjeniku direktora u izvršavanju  zadataka iz nadležnosti sektora;

- prati primjenu  zakona i drugih propisa i akata  iz nadležnosti sektora; 

- inicira i učestvuje u pripremi za donošenje, izmjena i/ili dopuna zakona i drugih propisa iz nadležnosti Agencije; 

- vodi evidencije i statistike iz nadležnosti sektora;

- organizuje financijske,informatičke i opće poslove;

- izrađuje  finansijske planove i izvještaje;

- prikuplja, sastavlja, obrađuje, evidentira i kontroliše knjigovodstvene isprave,

- vodi poslovne knjige;

- vodi tekuće finansijske i blagajničke poslove, poslove  obračuna i plaćanja;

- obavlja poslove održavanja računarske mreže, pojedinačnih jedinica i druge informatičke opreme;

- obavlja poslove vezane za sigurnost operativnog sistema  i baza podataka;

- obavlja poslove analiziranja baza podataka i aplikacijskih rješenja za potrebe Agencije; 

- priprema prezentacije i druge promotivne materijale;

- organizuje istupe u javnosti;

- daje informacije u skladu sa Zakonom o slobodi pristupa informacijama;

- priprema materijale za sjednice Upravnog i Nadzornog odbora; 

- obavlja kancelarijsko i arhivsko poslovanje  Agencije;

- organizira i obavlja administrativno-tehničke i druge pomoćne poslove iz nadležnosti Agencije;

- organizira poslove arhiviranja i čuvanja dokumentacije Agencije;

- obavlja poslove upravljanja i održavanja vozila.