Javni poziv
za prikupljanje ponuda za zakup poslovnog prostora u Sarajevu
Na osnovu člana 16. Zakona o
Agenciji za privatizaciju („Službene novine Federacije BiH“, broj 18/96, 2/02,
110/12), člana 22. Statuta Agencije za
privatizaciju u Federaciji BiH-prečišćen tekst („Službene novine Federacije
BiH“ broj 76/15), člana 10. stav (1) tačka (e) Zakona o javnim nabavkama Bosne
i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14), Odluke o nabavci usluga
zakupa poslovnog prostora izuzećem od primjene odredbi Zakona o javnim
nabavkama Bosne i Hercegovine, a u skladu sa Zaključkom Vlade Federacije BiH, V.
broj:1103/2017, Agencija za privatizaciju u Federaciji BiH, objavljuje
JAVNI POZIV
za prikupljanje ponuda za zakup
poslovnog prostora u Sarajevu
Zakup nepokretnosti izuzet je od
primjene Zakona o javnim nabavkama Bosne
i Hercegovine.
Predmet javnog poziva je zakup
poslovnog prostora za potrebe Agencije za privatizaciju u Federaciji Bosne i
Hercegovine, na period od najmanje 1 (jedne) godine, počev od 01.01.2018. godine.
Zakup poslovnog prostora podrazumijeva
zakup nenamještenog kancelarijskog prostora
u ukupnoj površini od 400-500 m² u cjelini, tako da broj
kancelarija treba da bude najmanje 15 (petnaest),
najmanje dva mokra čvora i mini čajna kuhinja.
Poželjno je da lokacija
kancelarijskog prostora bude na području Općine Centar (uže jezgro grada).
Procijenjena vrijednost ugovora o
zakupu za 500 m² poslovnog
prostora iznosi maksimalno, na godišnjem nivou, 130.000,00 KM.
Plaćanje usluga zakupa će se
vršiti mjesečno.
Ovim javnim pozivom pozivamo
zainteresovane ponuđače koji posjeduju kancelarijski prostor po zahtjevanim
uslovima da dostave ponudu za zakup poslovnog prostora, koja treba da sadrži
slijedeće:
1. Izjavu da je prostor koji se
nudi u zakup u vlasništvu zakupodavca
2. Tačnu adresu prostora koji se iznajmljuje
3. Tačnu kvadratura prostora koji
se iznajmljuje
4. Cijenu zakupa u KM/ m²
5. Informaciju o načinu plaćanja
režijskih troškova, odnosno da li su ovi troškovi uključeni u cijenu zakupa ili
se plaćaju po fakturama isporučilaca
energenata, odnosno isporučioca usluga
ili na drugi način (potrebno je tačno i jasno navesti prosječne mjesečne
režijske troškove, ukoliko sa istim
raspolaže i način plaćanja ovih troškova
6. Informaciju o načinu plaćanja
usluga čišćenja, te usluga obezbjeđenja poslovnog prostora koji se iznajmljuje,
odnosno da li su ove usluge uključene u
cijenu zakupa ili se plaćaju po fakturama
isporučioca usluga ili na drugi
način (potrebno je tačno i jasno navesti cijene ovih troškova ukoliko se s
istom raspolaže i način plaćanja ovih
troškova).
7. Sve troškove (zakupa i
eventualne druge troškove) koji ulaze u cijenu ponude za zakup.
Rok za prijem ponuda je u
sjedištu Agencije za privatizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine do 15.11.2017. godine do 16 sati.
Ponuda za zakup poslovnog
prostora se može dostaviti poštom ili lično na adresu Agencije za privatizaciju u
Federaciji BiH, Alipašina 41 Sarajevo, sa naznakom „Ponuda za zakup poslovnog
prostora“.
Agencija za privatizaciju u
Federaciji BiH po ovom javnom javnom pozivu
ne snosi nikakve troškove prijavljenih ponuđača.
Ponude koje ne sadrže tražene
podatke neće se uzeti u razmatranje.